در واكنش به حضور كروبي در نمايشگاه مطبوعات
نادران: كروبي با ساده‌لوحي قرباني حضور خاتمي و موسوي در نمايشگاه شد

خبرگزاري فارس: عضو كميسيون اقتصادي مجلس گفت: حضور كروبي با ساده‌لوحي در نمايشگاه مطبوعات با هدف زمينه سازي براي حضور ديگر افراد و سران اغتشاش در اين محيط اتفاق افتاد در حقيقت وي قرباني حضور موسوي و خاتمي در نمايشگاه شد.


الياس نادران نماينده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها در واكنش به حضور مهدي كروبي در نمايشگاه مطبوعات اظهار داشت: وقتي كسي خطايي انجام مي‌دهد بايد هزينه اين خطا را بپذيرد و دستگاه قضايي بايد بدون در نظر گرفتن جوانب در روند محاكمه اغتشاشگران سرعت ببخشد.
وي گفت: آنچه كه امروز موجب پيچيدگي رسيدگي به محاكمه اغتشاشگران شده است، مسئله مدعي شدن اين افراد است.
نماينده مردم تهران افزود: مهدي كروبي در عرصه سياسي و اجتماعي از سادگي زيادي برخوردار است و به همين دليل وي را براي ارزيابي محيط نمايشگاه براي حضور سران اصلاحات در اين محيط انتخاب كردند.
نادران در پايان، حضور سران اصلاحات در محافل عمومي را در راستاي ادامه اغتشاشات دانست و تصريح كرد: سران اصلاحات بايد جايگاه خود در ميان مردم در نظر بگيرند و با توجه به پاسخي كه ديروز مردم در نمايشگاه به شيوخ اصلاحات دادند بايد عاقل‌تر از اين باشند كه بخواهند باز هم در نمايشگاه حضور يابند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا